Gateway to the World B1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 422 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gateway to the World B1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Gateway to the World B1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
515 Kč
Není skladem

Gateway to the World B1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
609 Kč
Není skladem

Krátký popis
A fully flexible component mix means the course can be adapted to any teaching scenario, whether delivering lessons face-to-face, online or using a blended approach. The Great Learners, Great Thinkers section, with its focus on Social and Emotional Learning, allows students to develop the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gateway to the World B1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book je 515 Kč

Výběr knih autora David Spencer

Zobrazit všechny knihy autora David Spencer
Výběr knih vydavatele Macmillan Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.