GCSE 9-1 Maths Higher Revision Guide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

GCSE 9-1 Maths Higher Revision Guide koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Exam Board: Edexcel, AQA, OCR a WJEC Eduqas Level a Subject: GCSE Maths First teaching: September 2015 First exams: June 2017 This Maths Revision and Practice range contains clear and accessible explanations of all the GCSE content, with lots of practice opportunities for each topic throughout…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora GCSE Collins

Zobrazit všechny knihy autora GCSE Collins
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.