Genesis (česky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Genesis (česky) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Genesis (česky) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Genesis (česky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Genesis (česky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Genesis (česky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Genesis (česky) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Robert Hunter je povolán k nejděsivějšímu místu činu, jaké kdy navštívil. Ještě větší znepokojení se ho zmocní, když se při pitvě najde v těle oběti verš básně zanechaný vrahem. Zanedlouho se najde další mrtvola. Metody a podpis vraha se liší, ale stupeň použitého násilí nasvědčuje tomu, že za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Genesis (česky) je 386 Kč

Výběr knih autora Chris Carter

Zobrazit všechny knihy autora Chris Carter
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.