Galéria mŕtvych

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Galéria mŕtvych koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Galéria mŕtvych koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
496 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Galéria mŕtvych koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
562 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Galéria mŕtvych koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
515 Kč
Není skladem

Krátký popis
VITAJTE V GALÉRII MŔTVYCH „Tridsaťjeden rokov v zbore, za ten čas som videl viac než dosť príšerných vecí, ale keby som si mohol vybrať jednu, ktorú by som radšej navždy vymazal z hlavy, bolo by to to, čo sa nachádza tam v hentej miestnosti,“ oznamuje nadporučík losangeleskej polície detektívom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Galéria mŕtvych je 495 Kč

Výběr knih autora Chris Carter

Zobrazit všechny knihy autora Chris Carter
Výběr knih vydavatele Aktuell

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aktuell
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.