Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií - Janečka Martin. Monografie se zabývá neverbální složkou řeči a na experimentech s osobami s diagnostikovanou afázií chce ukázat, že gesta používají jako substituci řeči, kterou často není možné v komunikaci použít vzhledem k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gestikulace v komunikaci osob s diagnostikovanou afázií je 277 Kč

Výběr knih autora Martin Janečka

Zobrazit všechny knihy autora Martin Janečka
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.