Genitiv adnominální v češtině - Vývoj a současný stav

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Genitiv adnominální v češtině - Vývoj a současný stav koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Genitiv adnominální v češtině - Vývoj a současný stav koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Genitiv adnominální v češtině - Vývoj a současný stav koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Genitiv adnominální v češtině - Vývoj a současný stav koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha představuje ucelenou analýzu a následnou syntézu popisů genitivu adnominálního od staré češtiny až po současnost, komparaci oněch období a poukazuje na důležité shody a rozdíly oproti starším fázím českého jazyka. Přináší i sondu do nářečních podob genitivu adnominálního, dále poukazuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Genitiv adnominální v češtině - Vývoj a současný stav je 131 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Bláha , Martin Janečka

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Bláha, Martin Janečka
Výběr knih vydavatele Univerzita Palackého

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.