Gleanings

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gleanings koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Gleanings koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gleanings koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Gleanings koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gleanings koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 4 další varianty  
Gleanings koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gleanings koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gleanings koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
587 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gleanings koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
587 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The New York Times bestselling Arc of a Scythe series continues with thrilling stories that span the timeline. Storylines continue. Origin stories are revealed. And new Scythes emerge...There are still countless tales of the Scythedom to tell. Centuries passed between the Thunderhead cradling…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gleanings je 399 Kč

Výběr knih autora Neal Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.