Uvoľnení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 403 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uvoľnení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V napínavom dystopickom príbehu bojujú o život tínedžeri. Musia držať spolu, inak nemajú šancu! Amerika v budúcnosti sa spamätáva z následkov vojny medzi dvoma stranami znepriatelenými pre rozdielne názory na ochranu života. Jej výsledkom je uzákonenie „uvoľnenia“, podľa ktorého deti medzi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uvoľnení je 403 Kč

Výběr knih autora Neal Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.