Gone Tonight

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gone Tonight koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gone Tonight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 6 dalších variant  
Gone Tonight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gone Tonight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gone Tonight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gone Tonight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gone Tonight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
505 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gone Tonight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
505 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Gone Tonight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Gone Tonight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
466 Kč
Není skladem

Gone Tonight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
466 Kč
Není skladem

Krátký popis
What would make a teenage girl vanish into the night and live a life on the run for two decades? GONE TONIGHT is an up-all-night mother-daughter thriller that asks the reader how well do we really know those closest to us? For readers who enjoy Lisa Jewell, Samantha Downing and Shari Lapena

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gone Tonight je 442 Kč

Výběr knih autora Sarah Pekkanen

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Pekkanen
Výběr knih vydavatele Orion Publishing Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.