Gottwaldovy oprátky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gottwaldovy oprátky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gottwaldovy oprátky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Gottwaldovy oprátky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gottwaldovy oprátky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gottwaldovy oprátky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gottwaldovy oprátky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběhy popravených z období rudého teroru V brněnské věznici na Cejlu se v době po únorovém převratu v roce 1948 popravovalo vlastně krátkou dobu — ani ne pět let. Příběhy těch, kteří tam skončili s oprátkou na krku, jsou mimořádně dramatické. Posledním z popravených byl odvážný Leopold…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gottwaldovy oprátky je 293 Kč

Výběr knih autorů Luděk Navara , Kasáček Miroslav

Zobrazit všechny knihy autora Luděk Navara, Kasáček Miroslav
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.