Dějiny v manéži

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny v manéži koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny v manéži koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny v manéži koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny v manéži koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dějiny v manéži - kolektiv autorů;Kučera Vladimír. Výbor z komentářů a úvah tří předních publicistů, spojených s MfDnes, navazuje na knihu Petrušky Šustrové Svět kolem nás. Z mnoha stran i úhlů se zabývají pozůstatky totality a jejími dopady na dnešní společnost; nemoralizují, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny v manéži je 265 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Kučera, Luděk Navara, Karel Steigerwald
Výběr knih vydavatele Euroslavica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Euroslavica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.