Graf Zeppelin - Neznámý gigant, který nikdy nebojoval

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 49 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Graf Zeppelin - Neznámý gigant, který nikdy nebojoval koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Graf Zeppelin - Neznámý gigant, který nikdy nebojoval koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Graf Zeppelin - Neznámý gigant, který nikdy nebojoval koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhá světová válka byla kromě smrti a nelidského přístupu k lidem také ve znamení lidského vědeckého pokroku. Žádný jiný konflikt nepřinesl takový pokrok ve válečných technologiích, počínaje novými druhy munice a konče raketami země-země. Mezi těmito zbraněmi mají své místo také letadlové lodě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Graf Zeppelin - Neznámý gigant, který nikdy nebojoval je 90 Kč

Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.