Grafomotorika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Grafomotorika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Grafomotorika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
71 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Grafomotorika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
90 Kč
Není skladem

Grafomotorika koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
78 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit, který je určený pro děti předškolního věku. Je zaměřený na rozvoj grafomotoriky u dětí a může sloužit i jako příprava k zápisu do školy. Je vhodný i pro děti s SPU. V sešitu naleznete úlohy zaměřené na grafomotorické cviky, úlohy jsou postavené od nejjednodušších uvolňovacích…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Grafomotorika je 82 Kč

Výběr knih autora Martin Staněk

Zobrazit všechny knihy autora Martin Staněk
Výběr knih vydavatele V lavici

Zobrazit všechny knihy vydavatele V lavici
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.