Grand Transitions: How the Modern World Was Made

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 764 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Grand Transitions: How the Modern World Was Made koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
764 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Grand Transitions: How the Modern World Was Made koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
828 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Grand Transitions: How the Modern World Was Made koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
829 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Grand Transitions: How the Modern World Was Made koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
570 Kč
Není skladem

Grand Transitions: How the Modern World Was Made koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
906 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
What makes the modern world work? The answer to this deceptively simple question lies in four "grand transitions" of civilization--in populations, agriculture, energy, and economics--which have transformed the way we live. Societies that have undergone all four transitions emerge into an era of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Grand Transitions: How the Modern World Was Made je 779 Kč

Výběr knih autora Vaclav Smil

Zobrazit všechny knihy autora Vaclav Smil
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.