Global Catastrophes and Trends : The Next Fifty Years

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 581 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Global Catastrophes and Trends : The Next Fifty Years koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Global Catastrophes and Trends : The Next Fifty Years - Smil Václav. A wide-ranging, interdisciplinary look at global changes that may occur over the next fifty years--whether sudden and cataclysmic world-changing events or gradually unfolding trends.Fundamental change occurs most…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Global Catastrophes and Trends : The Next Fifty Years je 581 Kč

Výběr knih autora Vaclav Smil

Zobrazit všechny knihy autora Vaclav Smil
Výběr knih vydavatele MIT Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele MIT Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.