Grázlik Gabo a zúbková víla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Grázlik Gabo a zúbková víla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Grázlik Gabo a zúbková víla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V pokračovaní príbehov o Grázlikovi Gabovi sa dočítate, akú odmenu nosí zúbková víla deťom a čo sa stane, keď sa ju Gabo rozhodne oklamať. Do Gabovho domu sa má na dlhé dva týždne nasťahovať Náladová Naďa a Gabo je odhodlaný jej pobyt trochu okoreniť. Gaba s Vilkom pozvali na svadbu, na ktorej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Grázlik Gabo a zúbková víla je 147 Kč

Výběr knih autora Francesca Simon

Zobrazit všechny knihy autora Francesca Simon
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.