The Turn of the Screw

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Turn of the Screw koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
The Turn of the Screw koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

The Turn of the Screw koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem

The Turn of the Screw koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem

The Turn of the Screw koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Turn of the Screw koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Turn of the Screw koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chiltern Publishing creates the most beautiful editions of the World's finest literature. Your favourite classic titles in a way you have never seen them before; the tactile embossed layers, fine details and beautiful colours of these remarkable covers make these titles feel extra special and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Turn of the Screw je 268 Kč

Výběr knih autora Henry James

Zobrazit všechny knihy autora Henry James
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.