Great Spas of Bohemia, Moravia and Silesia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 598 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Great Spas of Bohemia, Moravia and Silesia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
598 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Great Spas of Bohemia, Moravia and Silesia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Great Spas of Bohemia, Moravia and Silesia koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Great Spas of Bohemia, Moravia and Silesia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
524 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Great Spas of Bohemia, Moravia and Silesia - Zatloukal Pavel;Zeman Lubomír. Lázně Čech, Moravy a Slezska svou bohatostí a různorodostí přírodních léčivých zdrojů, léčebných metod i samotným prostředím lázní a jejich architektonickým ztvárněním jsou něčím i v Evropě a ve světě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Great Spas of Bohemia, Moravia and Silesia je 594 Kč

Výběr knih autora Pavel Zatloukal

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Zatloukal
Výběr knih vydavatele Foibos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foibos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.