Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 556 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
556 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
611 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
538 Kč
Není skladem

Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
557 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lázně Čech, Moravy a Slezska svou bohatostí a různorodostí přírodních léčivých zdrojů, léčebných metod i samotným prostředím lázní a jejich architektonickým ztvárněním jsou něčím i v Evropě a ve světě jedinečným. Jejich léčebný věhlas, stejně jako architektonická i přírodní krása lázeňských…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slavné lázně Čech, Moravy a Slezska je 591 Kč

Výběr knih autorů Pavel Zatloukal , Lubomír Zeman

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Zatloukal, Lubomír Zeman
Výběr knih vydavatele Foibos Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foibos Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.