Had Genese III. Problém zla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Had Genese III. Problém zla aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Had Genese III. Problém zla; Autor: Wirth Oswald, Guaita Stanislas de; – Kniha výrazné osobnosti francouzského hermetismu, kabalisty a mága, je jakousi syntézou okultního esoterismu, pojednávající o prokletých vědách. Vychází z tarotového klíče a není nadsázkou říci, že jde o jedno z…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Oswald Wirth , Stanislas de Guaita

Zobrazit všechny knihy autora Oswald Wirth, Stanislas de Guaita
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.