Harley Quinn: Utržená ze řetězů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harley Quinn: Utržená ze řetězů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harley Quinn: Utržená ze řetězů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Harley Quinn: Utržená ze řetězů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
S pěti dolary v kapse a batůžkem na zádech se patnáctiletá Harleen Quinzelová vydává do města Gothamu. Nemá strach – už jako dítě se poprala se spoustou těžkých situací a ví, že se svou umíněností a prořízlou pusou dokáže lehce proplout životem i v nejnebezpečnějším městě na světě. A když se jí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harley Quinn: Utržená ze řetězů je 321 Kč

Výběr knih autora Mariko Tamaki

Zobrazit všechny knihy autora Mariko Tamaki
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.