Harry Potter a Polovičný princ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 377 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter a Polovičný princ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Harry Potter a Polovičný princ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
623 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nové vydanie s jedinečnou obálkou od ilustrátora Adriána Macha. Keď Dumbledore v jeden neskorý letný večer príde na Privátnu cestu po Harryho Pottera, ruku, v ktorej drží prútik, má očernetú a scvrknutú, ale neprezradí prečo. V čarodejníckom svete sa šíria tajomstvá i podozrenia a Rokfort už…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter a Polovičný princ je 500 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.