Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 420 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jim Kay's dazzling depiction of J.K. Rowling's wizarding world has won legions of fans since the first Illustrated Edition of the Harry Potter novels was published in hardback in 2015, becoming a bestseller around the world. This irresistible smaller-format paperback edition of Harry Potter and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter and the Prisoner of Azkaban je 419 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.