Harry Potter e il Prigioniero di Azkaban

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 573 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter e il Prigioniero di Azkaban koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
576 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter e il Prigioniero di Azkaban koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
573 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Harry Potter e il Prigioniero di Azkaban koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
595 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Salani Editore.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter e il Prigioniero di Azkaban je 581 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Salani Editore

Zobrazit všechny knihy vydavatele Salani Editore
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.