Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 2 107 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 107 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
3 041 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 228 Kč
Není skladem

Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
2 250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter Ravenclaw House Editions Paperback Box Set je 2 425 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.