Harvard Business Review Everyday Emotional Intelligence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Harvard Business Review Everyday Emotional Intelligence aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
With this double volume you'll get HBR's 10 Must Reads on Emotional Intelligence and the H BR Guide to Emotional Intelligence

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Harvard Business Review Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard Business Review Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.