Hazard

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hazard koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hazard koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hazard koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Hazard koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Při dostizích na Velké národní dojde k vraždě – jen pár kroků od bývalého žokeje Nicholase Foxtona je chladnokrevně zastřelen jeho kolega Herb Kovak. Vrah zmizí v davu a ihned se vyrojí spekulace o tom, že šlo o vyřizování účtů ve válce gangů. Nicholas senzačním domněnkám nevěří, ale brzy se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hazard je 340 Kč

Výběr knih autora Felix Francis

Zobrazit všechny knihy autora Felix Francis
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.