No Reserve

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

No Reserve koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

No Reserve koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
THE HIGHER THE STAKES, THE DEADLIER THE RISK . . .THE BRAND NEW 2023 THRILLER FROM THE MASTER OF THE RACING THRILLER - NOW AVAILABLE IN HARDBACK, EBOOK & AUDIOBOOK. ______________________Theo Jennings is a young auctioneer at the Thoroughbred sales ring in Newmarket. The October yearling sales…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy No Reserve je 495 Kč

Výběr knih autora Felix Francis

Zobrazit všechny knihy autora Felix Francis
Výběr knih vydavatele Bonnier Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.