Knihu HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Krátký popis
Increase your marketing impact and deliver competitive advantage.
These definitive Harvard Business Review articles will help you
build relationships with profitable customers, distinguish your
offerings from others, and coordinate fruitfully with your partners
in sales.
Kapitán Bouchač a Lord Mrdák, hrdinové každého, kdo ve vesmíru trpí
nesvobodou, zmizeli. Zůstaly jen příběhy a čím dál víc bytostí si
začíná myslet, že nikdy ani neexistovali. Možná na tom ale nezáleží
a porobení a zotročení všechny ty příběhy o velkých vítězstvích nad
enlilským impériem potřebovali, aby mohli věřit v něco
lepšího.Jenže legendy neumírají, vy sráči, nikdy. Přijde den, kdy
muž v petragunovém kabátě přijde do baru, potáhne z divaku a řekne:
„Nastal náš čas.“Je tohle konec největšího vesmírného dobrodružství
od Velkého třesku?
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...