Hebrew printing in Bohemia and Moravia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 657 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hebrew printing in Bohemia and Moravia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
657 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hebrew printing in Bohemia and Moravia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
761 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hebrew printing in Bohemia and Moravia koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
765 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hebrew printing in Bohemia and Moravia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
658 Kč
Není skladem

Hebrew printing in Bohemia and Moravia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
697 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha kolektivu domácích i zahraničních odborníků na dějiny knihtisku, hebrejskou typografii či židovské dějiny vychází k pětisetletému výročí vytištění první hebrejské knihy v Praze (1512). Pražské hebrejské tisky vynikají především v 16. století svou typografickou úpravou a výzdobou a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hebrew printing in Bohemia and Moravia je 707 Kč

Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.