Heinemann Advanced Shakespeare: Hamlet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Heinemann Advanced Shakespeare: Hamlet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Heinemann Advanced Shakespeare: Hamlet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
429 Kč
Není skladem

Krátký popis
Part of the "Heinemenn Advanced Shakespeare" series of plays for A Level students, this version of "Hamlet" includes notes which should bridge the gap between GCSE and A Level, and space for students' own annotation. The text includes activities and assignments after each act.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Heinemann Advanced Shakespeare: Hamlet je 399 Kč

Výběr knih autorů William Shakespeare , John Seely

Zobrazit všechny knihy autora William Shakespeare, John Seely
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.