Hellblazer: Vzhlety a pády

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 448 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hellblazer: Vzhlety a pády koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hellblazer: Vzhlety a pády koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hellblazer: Vzhlety a pády koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fakt bohatý chlápek se zřítí z oblohy a skončí brutálně napíchnutý na špici kostelní věže. Ještě divnější je skutečnost, že má k zádům přidělaná andělská křídla. Další podobná úmrtí na sebe nenechají dlouho čekat, a tak chvalte Pána, prší byznysmeni! Policistka Aisha Bukhari je tímhle zvláštním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hellblazer: Vzhlety a pády je 482 Kč

Výběr knih autora Tom Taylor

Zobrazit všechny knihy autora Tom Taylor
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.