Tichá noc Hercula Poirota

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tichá noc Hercula Poirota koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tichá noc Hercula Poirota koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tichá noc Hercula Poirota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Tichá noc Hercula Poirota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem

Krátký popis
‚Když už to tam je‘, proč to nevzít v potaz? Ačkoliv původně chtěl Hercule Poirot strávit Vánoce jen po boku svého mladého přítele Edwarda Catchpoola ve Whiteheaven Mansion, po nekalém vpádu inspektorovy matky se všichni tři vydávají do vesničky v Norfolku. Důvodem je vražda dobrosrdečného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tichá noc Hercula Poirota je 322 Kč

Výběr knih autora Sophie Hannah

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Hannah
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.