Hidden Potential: The Science of Achieving Greater Things

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hidden Potential: The Science of Achieving Greater Things koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hidden Potential: The Science of Achieving Greater Things koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
We live in a world that’s obsessed with talent. We celebrate gifted students in school, natural athletes in sports, and child prodigies in music. But admiring people who start out with innate advantages leads us to overlook the distance we ourselves can travel. We underestimate the range of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hidden Potential: The Science of Achieving Greater Things je 299 Kč

Výběr knih autora Adam Grant

Zobrazit všechny knihy autora Adam Grant
Výběr knih vydavatele Putnam Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Putnam Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.