Ještě to promysli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ještě to promysli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještě to promysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ještě to promysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještě to promysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještě to promysli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještě to promysli koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještě to promysli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolik rodinných oslav a pracovních jednání skončilo dusnem, kolik podnikatelských nápadů bankrotem! Jen kvůli strachu připustit, že nikdo z nás nemá patent na rozum. Co ale dělat, když zjistíme, že nám naše stará přesvědčení už neslouží? Známkou inteligence bývá schopnost snadno se učit a dobře…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ještě to promysli je 356 Kč

Výběr knih autora Adam Grant

Zobrazit všechny knihy autora Adam Grant
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.