Hieronymus Bosch – Zbožný pohan?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 411 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hieronymus Bosch – Zbožný pohan? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hieronymus Bosch – Zbožný pohan? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hieronymus Bosch – Zbožný pohan? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hieronymus Bosch – Zbožný pohan? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mojmír Grygar, historik, teoretik umění a publicista, přináší nový pohled na osobnost a dílo malíře Hieronyma Bosche, proslulého fantastickými výjevy pekla, ráje i pozemského světa. Autor na rozdíl od odborníků, kteří hledají klíč k skrytým významům jeho obrazů v Bibli a dobové teologické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hieronymus Bosch – Zbožný pohan? je 419 Kč

Výběr knih autora Mojmír Grygar

Zobrazit všechny knihy autora Mojmír Grygar
Výběr knih vydavatele Sumbalon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sumbalon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.