Studie eseje polemiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 385 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Studie eseje polemiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie eseje polemiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie eseje polemiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie eseje polemiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha, kterou předkládáme čtenářům, přináší výběr z textů historika politiky a kultury Doc. PhDr. Františka Červinky, CSc. (14. ledna 1923 - 4. března 1981), vědce a myslitele, znalce filozofické, literární, divadelní, výtvarné a hudební kultury s evropským rozhledem. Čtenáři dává nahlédnout do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Studie eseje polemiky je 371 Kč

Výběr knih autora František Červinka

Zobrazit všechny knihy autora František Červinka
Výběr knih vydavatele Sumbalon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sumbalon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.