History of Western Philosophy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 650 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

History of Western Philosophy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

History of Western Philosophy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
667 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
History of Western Philosophy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
743 Kč
Není skladem

Krátký popis
First published in 1946, History of Western Philosophy went on to become the best-selling philosophy book of the twentieth century. Adazzlingly ambitious project, it remains unchallenged to this day as the ultimate introduction to Western philosophy. Providing asophisticated overview of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy History of Western Philosophy je 686 Kč

Výběr knih autora Bertrand Russell

Zobrazit všechny knihy autora Bertrand Russell
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.