Hitman V - Odvážným štěstí přeje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hitman V - Odvážným štěstí přeje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hitman V - Odvážným štěstí přeje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Hitman už bojoval proti všem. Proti mafiánům, démonům, mimozemšťanům i masožravým tučňákům… ovšem tentokrát ho čeká souboj s něčím, co i jemu nahání strach. Ne nemluvíme o atomovém Santa Clausovi, který se tu taky objeví. Kvůli něčemu, co provedli za své vojenské kariéry, jdou po Tonym a Natovi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hitman V - Odvážným štěstí přeje je 360 Kč

Výběr knih autorů Garth Ennis , John McCrea

Zobrazit všechny knihy autora Garth Ennis, John McCrea
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.