Hitman VII - Stará páka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hitman VII - Stará páka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hitman VII - Stará páka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tentokrát pro vás máme hostinu o třech krvavých chodech. Hitman se nejprve přichomýtne k výpravě do minulosti. Není to žádná rozpustilá Cesta do pravěku. Jako předkrm ho totiž chce sezobnout Tyrannosaurus rex. Hlavní chod vám prostře Benito Gallo. Je to machr s nožem a rád by naservíroval…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hitman VII - Stará páka je 419 Kč

Výběr knih autorů Garth Ennis , John McCrea

Zobrazit všechny knihy autora Garth Ennis, John McCrea
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.