Hledání Aljašky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hledání Aljašky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání Aljašky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hledání Aljašky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Hledání Aljašky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Hledání Aljašky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání Aljašky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šestnáctiletý Miles, posedlý sbíráním posledních slov významných osobností a touhou najít „velké Možná“, je mezi vrstevníky spíše outsiderem. Jeho život se však úplně změní, když nastoupí na internátní školu Culver Creek, kde se rychle spřátelí se svérázným spolubydlícím a okouzlující, avšak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hledání Aljašky je 290 Kč

Výběr knih autora John Green

Zobrazit všechny knihy autora John Green
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.