Hledání vzájemnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 70 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hledání vzájemnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání vzájemnosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání vzájemnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace je pokusem o teologicko-antropologickou interpretaci vybraných fotografií reprezentujících konceptuální uměleckou tvorbu. Jejím cílem je poukázat na některé způsoby, jimiž je v konceptuální fotografii vyjadřována otázka po mezilidské vzájemnosti a reprezentována tematika rodinného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hledání vzájemnosti je 70 Kč

Výběr knih autorů Jan Hojda , Zbyněk Pavienský

Zobrazit všechny knihy autora Jan Hojda, Zbyněk Pavienský
Výběr knih vydavatele Vydavatelství IN

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství IN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.