Na cestě s Jackem Kerouacem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na cestě s Jackem Kerouacem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě s Jackem Kerouacem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě s Jackem Kerouacem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě s Jackem Kerouacem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Na cestě s Jackem Kerouacem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spirituálně-teologické interpretace „románů z cest“ Jacka Kerouaca„Záměr Karla Sládka tematizovat Kerouacova duchovní východiska je chvályhodný právě proto, že může do jisté míry objasnit odpověď na otázku, z jakých zdrojů konceptualizace Kerouacových prací čerpal navzdory mýtu, že šlo o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na cestě s Jackem Kerouacem je 90 Kč

Výběr knih autora Karel Sládek

Zobrazit všechny knihy autora Karel Sládek
Výběr knih vydavatele Vydavatelství IN

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství IN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.