Hoď se do klidu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hoď se do klidu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nechte se vést nejodpočinutějším živočichem na světě a změňte svůj život k nepoznání. Je toho spoustu, co bychom se o volnějším tempu mohli učit. A kdo by byl lepším lektorem než lenochodi - kovaní zastánci pomalého životního stylu. Naučte se, jak zvolnit a neřešit zbytečnosti, které vám brání…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tim Collins

Zobrazit všechny knihy autora Tim Collins
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.