Hodina mezi psem a vlkem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hodina mezi psem a vlkem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodina mezi psem a vlkem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodina mezi psem a vlkem koupíte na Albatros
Albatros
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodina mezi psem a vlkem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodina mezi psem a vlkem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodina mezi psem a vlkem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skácelovy básně ze 60. let, z nichž některé zhudebnil Hradišťan. Moravský básník Jan Skácel se svým dílem zapsal do srdcí čtenářů. Básnická sbírka Hodina mezi psem a vlkem pochází z 60. let, stejně jako Smuténka či Metličky. Po vydání těchto děl byl básník zahnán do politického ústraní. Za své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hodina mezi psem a vlkem je 195 Kč

Výběr knih autora Jan Skácel

Zobrazit všechny knihy autora Jan Skácel
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.