Uspávanka s plavčíkem a velrybou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Uspávanka s plavčíkem a velrybou, Autoři : Jan Skácel, Rok vydání : 2011,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uspávanka s plavčíkem a velrybou je 162 Kč

Výběr knih autorů Pavel Čech , Jan Skácel

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech, Jan Skácel
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.