Hodnocení herního výkonu ve sportovních hrách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hodnocení herního výkonu ve sportovních hrách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hodnocení herního výkonu ve sportovních hrách - Süss Vladimír. Tématem kolektivní monografie je analýza a hodnocení sportovního výkonu ve specifickém prostředí sportovních her. V první části jsou zařazena teoretická zdůvodnění zkoumání individuálního i týmového herního výkonu, na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hodnocení herního výkonu ve sportovních hrách je 173 Kč

Výběr knih autorů Jaroslav Buchtel , Süss Vladimír

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Buchtel, Süss Vladimír
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.