Trénink dětí a mládeže ve volejbalu, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 251 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trénink dětí a mládeže ve volejbalu, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trénink dětí a mládeže ve volejbalu, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trénink dětí a mládeže ve volejbalu, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trénink dětí a mládeže ve volejbalu, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předkládaná publikace si klade za úkol přinést volejbalové veřejnosti širší poznatky z oblasti teorie a praxe tréninku dětí a mládeže ve volejbalu. Z hlediska věku zahrnuje děti od šesti do dvanácti let a mládež od dvanácti let (u děvčat do sedmnácti let a u chlapců do osmnácti let). Úvod tvoří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trénink dětí a mládeže ve volejbalu, 1. vydání je 257 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Buchtel

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Buchtel
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.