Hokejová pohádka… jsme mistři

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hokejová pohádka… jsme mistři koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hokejová pohádka… jsme mistři koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hokejová pohádka… jsme mistři koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hokejová pohádka… jsme mistři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hokejová pohádka… jsme mistři koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jarda Javůrek, největší hvězda posledního Světového poháru, se dá přemluvit trenérem Rulíkem a manažerem Nedvědem a oblékne znovu dres české hokejové reprezentace. Jde pomoct týmu před MS, které se koná na domácí půdě. A jak jinak? Opět zazáří a pomůže svými góly a asistencemi týmu k zisku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hokejová pohádka… jsme mistři je 276 Kč

Výběr knih autora Jan Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.