Jak se co dělá… aneb co Čapek nenapsal (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 71 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se co dělá… aneb co Čapek nenapsal (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se co dělá… aneb co Čapek nenapsal (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se co dělá… aneb co Čapek nenapsal (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se co dělá… aneb co Čapek nenapsal (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
70 Kč
Není skladem

Jak se co dělá… aneb co Čapek nenapsal (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
90 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Jana Žáčka je souborem jeho vlastních zážitků coby filmového a dabingového režiséra a scénáristy, v nichž vzpomíná na zajímavé a humorné okamžiky a také na četné osobnosti českého filmu a divadla. Zároveň je kniha exkurzí do pro čtenáře přitažlivého prostředí filmového zázemí a podobně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se co dělá… aneb co Čapek nenapsal (Defekt) je 107 Kč

Výběr knih autora Jan Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.